7,7

1182 kere bakıldı , 0 kere indirildi

yer  Botevgrad, Софийска област (България)

[BG] Маршрут с разнообразен релеф, в началото равнинен с леко изкачване от Ботевград до Правец. След Правец изкачването става по-сериозно до седловината "Правешки връх". Следва спускане до пътя Етрополе-Джурово. На 200 метра след разклона има хубава чешма за попълване на водните запаси. След около 2 километра е Етрополе - леко изкачване. Продължава се по пътя за Етрополска Рибарица - равнинно леко спускане после качване. В началото на селото има разклонение за манастира, което е обозначено с табела - надясно. Следват 2.5 километра катерене 200 метра денивелация до крайната точка. В началото е доста стръмно, от средата нагоре са серпентини и е малко по-лесно. Обекти за разглеждане: Етрополският манастир, водопадът Варовитец - непосредствено до манастира, изворът на реката - на 5 минути от манастира.

[EN] Beautiful route, from Botevgrad to Pravec flat, then begins climbing 5-6km/250m, descent to the Etropole-Dzurovo road, 2km to Etropole, next 4km to Ribarica and at last 2.5km/200m climbing to the monastery. Objects of interest: the monastery initially built in 12 century, the Varovitec waterfall, next to the monastery, the spring of the river, 5 minutes from the monastery.