2708 kere bakıldı , 31 kere indirildi

yakınında: Montcada i Reixac, Catalunya (España)

Ruta pistera feta a partir de la Sta.Perpétua-Palau-T.Marimon-Sentmenat 25-1-09 a la que se li han afegit els enllaços per Montcada des de Santa Coloma de Gramenet.

Enllaç al blog zigazaga: 091206 Pistejant a Sentmenat

De fet, el track surt de Montcada i Reixac, però la ruta podríem comptar que la fem des de Potosí a Santa Coloma. Anem pel lateral del riu Besòs fins a arribar a Montcada i travessem el riu Ripoll pel Pont dels Germans. Travessem el barri i el Polígon de Pla d'en Coll per agafar la pista que porta a Can Rocamora per sota de la C17 i la via de tren de Puigcerdà. Passem per la Masia de ca n'Albinyana (pràcticament en runes) i els plans de Reixac. Tot evitant al màxim l'asfalt.

Al arribar a Santa Perpètua de la Mogoda passem la via i baixem pel camí de la Granja fins a la Riera de Caldes. Passem a l'altre costat de la riera i anem fent via travessant el Parc del Tren de Palau o Parc de l'Hostal del Fum. Tornem a l'altre banda de la riera a l'alçada del nucli de Palau de Plegamans. Travessem el nucli i continuem riera amunt fins al Bosc de la Torre Marimon de Caldes de Montbui, a on un cop passat tornem endarrere per passar per davant de la Torre. Continuem per asfalt fins al Polígon Industrial el Pinatar, a on per una pista estreta deixem Caldes per anar a Sentmenat, entrant pel Polígon Mas d'en Cisa.

Parem a fer un cafè a un forn de la Ctra de Terrassa C1415a i tornem cap al Besòs pel Camí Ral de Barcelona, una pista molt ampla que deixem per passar pel costat de Can Clapers i Can Costa. Seguim per pistes molt amples, travessant la Ctra de Granollers a Sabadell C155 fins a la Riera de Caldes de nou. Aquí agafem una pista que puja de cop pels Plans de Ca n'Oller i pel camí Vell de Polinyà a Ripollet. Al Arribar a la Ctra de Sabadell fem un tram baixats de la bici per la vorera de la Ctra fins a la rotonda a on agafem el Camí Vell de Ripollet a Santa Perpètua de la Mogoda. A l'arribar a l'alçada de Can Cabanyes entrem a la zona del Mas Duran i d'aquí al Riu Ripoll de nou.