Moving time  4 saat 54 dakika

Uploaded 26 Kasım 2017 Pazar

Recorded Kasım 2017

110 kere bakıldı , 6 kere indirildi

yer Cerdedelo, Galicia (España)

cerdedelo-pista do marroqui-alto de san mamede-cerdedelo
Bilişim

• Fotoğraf sainzajump
  • Fotoğraf roland123

roland123 27.Kas.2017

sii,levamos o teu track de guía,pero non o poidemos seguir integramente,pois ao pouco de subir cerdedelo e deixar a carretera,o camiño que ti seguiras está pechado de maleza....improvisamos ata a carretera......Ruta impresionante gracias por subila.👌

• Fotoğraf sainzajump

sainzajump 27.Kas.2017

Jejeje..nada un placer.. alégrome de que vos gustara.

Acabo de ver o camiño que dices... é o que Baixa ó regato antes de subir a Toro...creo que cando pasei EU estaba algo cerrado pero pasábase. A ver se me acerco e dou pasado. O motivo de meter ese camiño foi pra evitar a carretera ata o Marroquí.

• Fotoğraf roland123

roland123 27.Kas.2017

uuuuuf!!! por ese camiño imposible pasar si non levas unha desbrozadora!! defeito nos porque víamos que o fixeras,senon imposible decatarse que por alí ía un camiño.

Pois si,a zona é un paraíso bttero,é ti un gran"guía"😉. tes unhas rutas envidiables,encanto podamos faremos unha que tes que une San mamede-Manzaneda,un rutón 👌

De novo gracias polas rutas que fas e que compartes,son de grandísima axuda 👍