← Ait olduğu rota grubu Mexico DF i voltants

• Fotoğraf Chiluca i la mina (Estat de Mexic)

süre  3 saat 33 dakika

Koordinat sayısı 1828

Uploaded 06 Ekim 2013 Pazar

Recorded Ekim 2013

4,7
9,5

7471 kere bakıldı , 134 kere indirildi

yer Rancho Blanco, México (Mexico)

Sortida iniciatica amb en Victor, que acaba d'arribar a Mexic. Havíem quedat a les 10.30 amb mes gent pero s'ens va allargar massa aquest pica pica previ!

Tot i que voliem fer quelcom light, la ruta va ser curta (de distancia) pero dura, sobretot pel que fa a la segona part on ens trovem molts senders, rierols, barrancs de bicicleta al coll i fang fins als genolls en alguns llocs.

Sortim del parking vora el camp de golf de Chiluca i emprenem una pujada constant per un cami que du cap al Ejido de Santa Maria Mazatla. Pel mig ens trobem una pista d'entrenament de MTB. Abans d'arribar al Ejido i despres d'equivocar-nos, hem de recular trencar per un sender molt maco dins d'un bosc que ens du fins a la vora del que sembla una cantera. La voregem per alguns senders forca complicats i trencats fins arribar al llit d'un rierol on comencem ja a empantanagar-nos. Trobem un cami decent i el seguim, pero un altre cop hem de recular per error en el seguiment del track.

Recuperat el track, pràcticament la resta de la ruta transcorre per gran diversitat de terrenys: roca, terra, gespa, barrancs, pedres, fang ... i, malgrat que anem baixant, molts cops hem de posar peus a terra o carregar la bici al coll. Passem per llocs molt macos, com unes formacions de roques arenisques molt curioses, per unes mines abandonades i per una mena de finca (saltem tanques) amb cavalls i paisatges molt macos. Hi trobem també una construcció antiga abandonada que no sabem ben be que es.

Arribem dues hores tard i no trobem als companys amb els que haviem quedat.

Atenció!: Molts trams no ciclables a la segona meitat.