Orlin

Recorded Eylül 2010

-4 m

6300 kere bakıldı , 13 kere indirildi

yer  Topoli, Област Варна (България)

Маршрутът тръгва от магазин Технополис по пътя към с. Тополи. През поляните се стига до ж.п. линията и се продължава по пътека край нея. Заобикаля се с. Казашко, пресича се ж.п. линията при гарата на с. Езерово и отново малко след това. Кара се по черен път край езерото и се заобикаля с. Страшимирово. Продължава се по асфалт до ферибота Белослав. С ферибота се пресича езерото и се тръгва по маркировка бяло-синьо-бяло, започваща от общината. Маршрутът продължава по два варианта - по маркировката (тракът продължава 20м. по нея и се връща) или настоящия - по асфалтовия път. След като свършва асфалта, тракът върви по пътека, която се губи и минава покрай нивите. Излиза се на черен път, който води до асфалта и се събира с маршрута по маркировката. Продължава се по асфалта 0,5 км. и се отклонява вдясно към чешма. Кара се по черен път към Петрич кале. Тракът на места се отклонява от пътя но го следва до крепоста Петрича. След обиколка на крепостта се връща и през гората се слиза в с. Разделна. Преминава се през селото, пресича се линията по надлез и се продължава по асфалтов път към Девня. Асфалтът преминава в макадам и отново в асфалт при ТЕЦ Девня. От кръговото движение тракът тръгва покрай линията, но пътеката е пълна с тръни, поради което се връща на кръговото движение и се включва към пътя Девня - Варна. По този път се продължава до Белослав, откъдето връщането е по началния маршрут.