Orlin

Uploaded 03 Ekim 2010 Pazar

Recorded Ekim 2010

3487 kere bakıldı , 14 kere indirildi

yer  Vladislav Varnenchik, Област Варна (България)

Тръгва се от обръщача в кв. Владиславово - последна спирка на автобус 22.
Началото е по червената маркировка. Пътеката се изкачва до края на гората и по черен път се стига до шосето за Куманово. Продължава се по черен път успоредно на шосето до разклона за Аксаково и се тръгва по асфалта за Калиманци. Настоящият трак подминава Калиманци и отклонява от шосето малко преди Изгрев, но по-добрият вариант е да се вземе черен път надясно точно преди влизането в Калиманци. И двата пътя отвеждат до гора с ловна хижа. Тръкът влиза в гората, но пътеката свършва и по-добрият вариант е да се заобиколи гората от изток. Маршрутът продължава покрай Зорница, пресича малко поточе и тръгва на изток към Любен Каравелово. След Любен Каравелово по път между нивите се стига до Новаково, откъдето по асфалтов път до Долище. След посещение на местния магазин и бутилка бира, маршрутът поема на юг по пътека в посока Яребична. Оттам отново по асфалт към Каменар и малко преди селото се отклонява надясно към пътеката за Кауфланд.