7,2

929 kere bakıldı , 17 kere indirildi

yer Santa Eulària des Riu, Baleares (España)

Ens ajuntem en Marcos i jo per sortir des de les piscines de Santa Eulària i fer una cursa que , pujant per Sa Torreta, ens durà fins a Sant Joan. Des d'allà tornem pel mateix camí fins els cotxes. Cap al quilòmetre 20 ens veiem obligats a posar-nos els frontals. I fem una pinta de professionals que tomba... je,je,je...!!! Just abans de la baixada de Sa Torreta. Cap el quilòmetre 24 i mig una rampa cap el pectíneo esquerre (més que no pas als abductors) m'obliga a aminorar el pas i, des de llavors, la cursa es converteix en un seguit d'intermitències córrer-caminar... En Marcos va molt bé per afrontar el Penyagolosa. La meva cursa d'avui, en canvi, ha estat molt desmillorada per una lesió de hiatus... Per sort, quan he acabat aquest mal semblava haver desaparegut... Ja repetirem i buscarem nous camins. Poder córrer en bona companyia és sempre un plaer!!!

El Garmin 910xt diu que hem completat 29,00 km durant 3:22:36 hores a un ritme de 6:59 min/km i una despesa de 2.167 caloríes.