vilaj

2,2
4,4

3 kere bakıldı , 0 kere indirildi

yer  Moià, Catalunya (España)

És una ruta de 9 km que s'ha de fer corrents pel Moianès, surts del Ins Moianès i entres al bosc pel camp de vol, està constituïda de camins i corriols, també passa pel mirador de la creu. És una meravellosa ruta pel voltant del municipi de Moià.
És la zona on molts caçadors i amants al tir, anaven a practicar la punteria. Està situat més avall del cementiri. Ara mateix no està en funcionament ja que fa uns anys els i van començar a demanar permisos i llicències i el van deixar bastant abandonat.
És una esplanada situada més amunt del cementiri de Moià. Allà moltes avionetes i de tot aprofiten per fer aterrar i despegar.
Cementiri del municipi de Moià, només sortir del inici de la cursa és el primer waypoint. A fora si veu una gran creu que dona la benvinguda al cementiri.
Institut de Moià, és el punt de sortida i arribada de la cursa. És on estudien quasi tots els alumnes de Moià i el Moianès.
És la muntanya situada al costat de l'escola Pia, es molt coneguda pel nom de la creu, a dalt de tot de la muntanya està situada una gran creu des de on es pot observar tot Moià
És la plaça situada davant de l'ajuntament de Moià, també coneguda perquè abans hi havia una gran església que va ser cremada durant la guerra. Només ha quedat la figura de Sant Sebastià.
És el polígon industrial Sot d'Aluies perquè està situat a la zona més baixa de Moià, al costat de la fàbrica del Sosa.
És una casa rural, situada a mig camí de la cursa. És una casa de pagès on sempre que i vaguis t'enduràs un bon sabor de boca pel servei i el local.