Moving time  bir saat 46 dakika

1,5
2,9

30 kere bakıldı , 2 kere indirildi

yer Taconnaz, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

Ruta de bajada desde el refugio de Goûter hasta la segunda estación del tren del nid d'aigile.

El camino empieza bajando por un camino equipado bastante expuesto. Luego sigue sin equipar hasta una zona bastante descompuesta y luego hay otro tramo equipado al final justo antes de la bolera.

Una vez cruzada la bolera, pasamos de largo el refugio de Tête Rousse y cogemos un camino de bajada facil siguiendo las marcas rojas hasta llegar a la estación. En nuestro caso como la primera estación estaba cerrada pir avería seguimos un camino hasta la siguiente estación.
fotoğraf

Estación del Nid d'Aigile

• Fotoğraf Toni Velamazan

Toni Velamazan 22.Tem.2019

Ruta des d'el refugi Gôuter fins al Nid d'Aigle. Sortida del refugi a les 5:30 del matí i arribada a agafar el primer tren a les 8:35. Hem d'anar amb compte amb la des-grimpada perquè hi ha gebrada i el gel ens pot fer relliscar.Passem "la bolera" sense problemes, el fred de primera hora del matí ajuda a que les pedres quedin més fixes. Esmorzem tranquil·lament a la caseta d'informació, encara tancada i amb els primers raigs de sol