süre  5 saat 10 dakika

2,6
5,2

2550 kere bakıldı , 146 kere indirildi

yer Fornalutx, Islas Baleares (España)

Seguim amb el repte de pujar els 54 mils de la Tramuntana, avui n'hem fet 8 (un ja l'haviem fet) així que ja en duim 27. Hem pujat al Puig de sa Font, Puig de sa Torre, Morro d'Almallutx i al Puig des Tossals Verds.

Sortim de sa Font des Noguer, enfilant cap al Pas LLis que ens durà al Puig de sa Font W (Alerta que abanç d'arribar hem agut de fer mitja volta i perdrer 15 minuts), després hem anat al Puig de sa Font E, pujant per un pas que desconeixem de grau II (no apte per principiants!) Segurament hem pujat per on no tocava i ho hem complicat una mica, però sempre dona un plus d'emoció.

Després hem baixat direcció Sud cap al Puig de sa Torre, hem fet mitja volta cap al Puig de sa Font i hem seguit crestejant direcció Est cap els tres cims des Morro d'Almallutx, d'allà hem baixat per agafar el camí principal de pujada al Puig des Tossals Verds. I una vegada allà, direcció Sud cap al segon cim des Tossals Verds.

La baixada és per la baixada normal des Puig des Tossals Verds i una vegada al camí, agafam direcció Oest seguint el recorregut de sa canaleta fins tornar a sa Font des Noguer.

Ruta físicament exigent ja que transcorre gran part fora camins, per crestes i pedra seca. Convenient anar amb GPS si no coneixeu la zona, però està ben fitada.

Estimam sa roqueta!

Kavşak

Senyal cap el pas llis

Arkeolojik sit

Marjada

Bilişim

Pas desconegut (Escalada grau II)

fotoğraf

Vistes al Puig de ses Vinyes i al Puig Roig

Kavşak

Desviament

• Fotoğraf galo1

galo1 10.Ağu.2019

I have followed this trail  doğrulanmış  View more