sergiescriu

0,3
0,5

109 kere bakıldı , 1 kere indirildi

yakınında: Sabadell, Catalunya (España)

Agusti Serra prova 1
Fotoğraf

Fotografia 1

Fotografia 2

Fotografia 3

6 yorum

• lluc vila 04.Eki.2019

Som el grup format per: Branko Piedra, Carlos Velázquez, Marc Sánchez, Xavi Sánchez i Lluc Vilà. Es tracta d'una ruta curta i molt solejada, adequada per a fer un petit volt per a treure a passejar el gos, està molt poc transitada i la contaminació acústica és mínima. El primer check-point es tracta d'una ginesta, situada a uns 130m aproximadament del punt de partida, el segon punt és una graffiti d'un drac de color lila pintat a un mur exterior del camp de futbol, i l'últim es tractava d'una enganxina que estava a una senyal de stop, el seu significat era la bandera del club de futbol la Guineueta.

• Fotoğraf: Jonathan Benalcázar

Jonathan Benalcázar 04.Eki.2019

El grup d’Aintzane, Ainhoa, Rubén i jo, pensem que aquesta ruta és bastant moderada amb l’inici bastant pla y prop de mitja ruta es troben unes escales que pujen la ruta a 3 metres d’altitud. A partir d’aquest punto la ruta comença a fer un descens retornant a l’altitud inicial, passant per un parquin

• joelblancogarcia 04.Eki.2019

El gru del Joel el Marcos el Ferran l'Iker i l'Oscar, es una ruta molt bina y curta molt facil de asolir amb bastánta vegetacio

• Fotoğraf: Jonathan Benalcázar

Jonathan Benalcázar 04.Eki.2019

Por dónde iba... 🤔
    Després del parquin arribem al centre, lloc on es comença la ruta.

• Fotoğraf: david solà

david solà 04.Eki.2019

Grup de : Jordi, Aaron, Amador, Javi i David.

Comentari de la ruta: Es una ruta circular, totalment asolellada. Recomanable per ferla al matí, per despertar-se abans d'entrar al pabelló un dia cualsevol. En la ruta hi podem trobar una Olivarda, una planta de flors grogues a 0,12km i 216 metres d'altura , posteriorment un grafiti molt artistic en el punt 0,58km i 223d'altura. Finalment trobariem una enganxina blava en un senyal, a 0,73km i 221m altura.

• Fotoğraf: Pablo Manuel García

Pablo Manuel García 04.Eki.2019

Grup: Gálvez, Cámara, Ebri, Pablo.
    Ruta no gaire llarga, i amb molt poc desnivell. Aquesta ruta consta de 3 punts d'interès. La caminata era fácil i tranquila, rodejada de molts arbustos i petits camins.