Moving time  3 saat 48 dakika

3,7
7,5

139 kere bakıldı , 8 kere indirildi

yer La Canal, Baleares (España)

Volia juntar 2 rutes per fer-ne una més llarga, i que tengués un poc de tot.
Sa primera part no hi ha problema, però per sa segona part, vaig seguir un track del 2009 i 10 anys enrere són molts d'anys. Sempre pots trobar alguns puestos que no es pot pasar i un moment que teníem que creuar es torrent des Jondal, aquesta volta amb aigua i bastant, no es podia passar per que hi havia moltes canyes, enrededares (zarzas) i com he dit aigua, algun lloc amb casi 1 metro.
S'haurà d'intentar anar per s'altre banda, perquè també tenia previst pujar a n'és Puig Redó i en s'ho no creuar es torrent no hi varem poder anar.
Principi de ruta amb bones vistes i panoràmiques, sobre tot ja en sa pujada a n'és Puig des Jondal, vistes de Es Codolar, es bol nou i per s'altre banda sa Cala es Jondal,a sa que baixam.
Desde aquí anam a buscar s'interior per camins i carreranys per d'ombra en direcció a can Jordi.
Trobam sa font Gelabert, que com he dit abans, raixava aigua cap es torrent des Jondal a n'és seu principi, que llavors ja amb es safereigs que hi havia deuen recollir s'aigua.
Tornada per sa ruta de bicis 7 i 12 i un tram un poc perillós d'asfalt que es sa carretera de es Jondal durant aproximadament 500 m. , fins poder girar després de és campament des Jondal.

Torrent des Jondal
Jondal, torrent des GEO Torrent del terme municipal de Sant Josep. Neix al vessant nord-oest del puig Redó, a la serra de sa Cova Santa i, durant el seu curt recorregut, rep les aportacions del torrent de Cas Berris. Després de travessar la petita plana al·luvial que rega, desemboca a la platja des Jondal, a l’oest del puig del mateix nom. La seua conca té una superfície de 18,35 km2. [SGL]