süre  5 saat 28 dakika

3,1
6,2

599 kere bakıldı , 21 kere indirildi

yer Esporles, Baleares (España)

Caminada molt interessant realitzada sortint de s'aparcament de sa Vilanova d'Esporles en direcció al Coll de s'Heura i davant de l'entrada de Son Poquet trobarem un camí a l'esquerra que posa Son Malferit.
Una vegada passada sa barrera i abans d'arribar a sa possessió trobarem a l'esquerra dues barreres, una en direcció paral·lela al camí de Son Malferit, que no agafarem i un altre perpendicular que si agafam i ens enfilam uns metres fins a arribar a un petit tancat que botam a la part dreta; una vegada aquí seguirem per amunt en direcció a les onze i ja allà a peu pla podrem seguir en facilitat el track.
A partir d'aquí serà facil continuar el track és bastant senzill fins dalt, passant per una bassa antiga i coberta i un mes endevant una descoberta.
Al cim del Moletó que els mapes denomines com Puig del Voltor trobam unes panoràmiques d'Esporles i la part de Palma, Sant Jordi, etc.
Per baixar el camí és molt indefinit, pràcticament no el veiem, tot ple de carritxeres i passant per un forn de calç arribarem a un camí de carro ben definit que per un costat arriba a Son Mas, però noltros agafarem fins a un cul de sac, en direcció contraria.
Tornam a anar a la mala sense camí on trobarem de tan en tan fites fins passada una paret de no difícil accés per devallar i ens durà definitivament al camí que arriba al costat de Sarrià.
Allà agafarem el camí que uneix Sarrià i Son Malferit, i remuntant fins Es Coll de s'Heura tornarem pel mateix camí d'anada fins sa Vilanova on acabam sa ruta