1,4
2,9

5339 kere bakıldı , 62 kere indirildi

yer  Azārak, Māzandarān (Iran)

مابین شهرهای رامسر و تنکابن جاده فرعی آسفالته و زیبایی وجود دارد که از دل جنگلهای دالیخانی عبور میکند و در امتداد رودخانه چالکرود تا روستای نمک دره با 2000 متر ارتفاع از سطح دریا و نهایتا جنت رودبار پیش میرود به همین دلیل به جاده جنت رودبار نیز معروف است.
.پس از ورود به جاده جنت رودبار و حدود 10 کیلومتر بعد سمت راست جاده آسفالته سد میجران قرار دارد.بلافاصله نمای دریاچه در پیش چشمان شما ظاهر خواهد شد.در روستای تالش سرا و ورود به جاده دیگری میتوانید به سمت تاج سد بروید اما ادامه مسیر مستقیم شما را به روستای کوچک کلچیکی میرساند.ما از این روستا جنگل پیمایی خود را در مسیر یک جاده خاکی زیبا و در جهت شمال غرب آغاز کردیم و پس از زمان کوتاهی به رودخانه نسارود که آب سد میجران را تامین میکند رسیدیم.از پل نسارود عبور کرده و در جهت آب رودخانه به سمت دریاچه بازگشتیم و نهایتا پس از عبور از رودخانه و بالا رفتن از تپه به روستا بازگشتیم.
.تقریبا تمام فصول سال برای دیدن و پیمایش در این منطقه مناسب است
اطلاعات بیشتر 09131181562
More Infos : [email protected]
گزارش این برنامه را از لینک زیر که مربوط به گروه کوهنوردی اسپادانا می باشد بخوانید البته روز سوم برنامه مربوط به میجران هست