Hareket süresi  2 saat 3 dakika

2,9
5,7

479 kere bakıldı , 27 kere indirildi

yakınında: Sant Aniol de Finestres, Catalunya (España)

Una circular molt variada per Sant Aniol de Finestres, des de les fondalades empedrades de la capçalera del Llémena amb la amagada bauma dels Trabucaires, la refrescant font dels Socals i l'embruixat Pont del Diable, arribem a la menuda ermita de Sant Joan de les Medes des d'on comença la pujada a les crestes de la Serra de les Medes amb les quatre pedres del Dolmen del Puig del Moro, les espatarrants vistes des de Les Tres Creus a la vall de Les Planes i les impressionants vistes des de la Roca del Migdia sobre Sant Aniol i ja baixant, albirem Sant Aniol des de l'escletxa de la Finestrica.
Resum del que hem vist en aquesta:
El Roc de la Melca

• Fotoğraf: Gilter

Gilter 24.Eyl.2020

Bu rotayı takip ettim  Daha fazlasını göster

Una ruta espectacular, el Pont del diable un barranc únic, tanta vegades passant per la font dels Socals no emb podia creure que a tans pocs metres teníem una llera de la riera i un pont natural tant preciós
    La carena de Sant Joan de les Medas amb vistas a la vall de Hostolas un balcó
    La Finestrica uns pasada
    Gracias arimanyjoan per penjar tant bonas rutas

• Fotoğraf: peremagria

peremagria 30.Eyl.2020

Bu rotayı takip ettim  Daha fazlasını göster

La colla de Bescanó “A Toc de Pito” hem fet aquesta caminada s des de St. Aniol de Finestres (Vall de la Llémena), pujant fins a Les Tres Creus per un recorregut molt variat, que tot i haver entrat a la tardor, gaudim encara d’exuberant vegetació i verdor pròpies de principis d’estiu. Les vistes des de Tres Creus de les dues valls Llémena i Brugent fins a la Roca del Migdia, eren espectaculars, sense oblidar el tram de caminada per dins el Torrent de Les Medes que allò ha era com està al Paradís.

Podeu veure el reportatge en aquest enllaç:

• Fotoğraf: JEP BOIX

JEP BOIX 18.Kas.2020

Bu rotayı takip ettim  Daha fazlasını göster

Ruta molt maca amb un entorn és molt bonic. És una sort tenir aquests paratges tan meravellosos i poder gaudir-los. Molt maques les fotos Pere, molt professionals!!!

• Fotoğraf: arimanyjoan

arimanyjoan 18.Kas.2020

Gràcies JEP BOIX, és tot un honor tindre la teva valoració i a més quan des de les tres creus i entre el Castell d'Hostoles i Mont Calvari, s'albira la casa on vaig neixer.