süre  10 saat

-6 m
6,0

712 kere bakıldı , 64 kere indirildi

yer Cala Tirant, Baleares (España)

No tan d'hora com volíem i amb prou menjar a la motxilla ens recull la furgoneta i ens torna a Binimel·là on acabà l'etapa d'ahir i comença la d'avui, Retrobem els milans d'ahir i entre banyistes fem cap a cales Morts i cala Pregonda. Una etapa preciosa i dura, sense punts d'aigua ni serveis, sense cobertura i sense gent un cop deixem enrrere Pregondó.

Un quilòmetre de pinedes fins a cala Barril, rocallosa i solitària, on comença una bona pujada amb magnífica panoràmica de les illes bledes, gens d'ombra i uns penya segats impressionants. Cala Calderer i una altra pujada exigent per saltar a la següent: Ets Alocs, on podem fer un altre bany encara que no tinguem banyador. Ben refrescats estem a punt per més puja-i-baixa fins a la cala del Pilar on hi ha una font!!
Un altre quilometret i mig i la darrera cala d'aquest tram de costa salvatge i solitària que ens ha semblat impressionant, potser per desconeguda, una de les que més ens ha agradat de la ruta. El Macar d'Alforinet a prop del penya-segat més alt de Menorca, uns 200m, es una platja de códols on començarem un tram encisador entre boscos frescals i mota ombra. Per als ciclistes un descans merescut i per als caminants... també!

Són quasi 5Km de bosc amb alguns camps, ombres, ocells, vida i fins i tot una font ideal per per un mos, un descans i escoltar els ocells, que n'hi ha un munt. Embadalits per aquest paisatge i vegetació tan diferent decidim celebrar-ho desviant-nos de la ruta oficial en la fita 05-125, cap a la dreta, per fer un bany natural a la platja des Bot al costat d'Algaiarens. Després del bany anem entre turistes cap a l'aparcament d'Algaiarens i reprenem la ruta per Ses Fontanelles i el codolar de Biniatram, Pel Pinar de Son Àngel i aljub de Sa Marina arribem a cala Morell ja de vespres, força desangelada en aquesta època. Apartementet modest però correcte i sopar a l'únic restaurant troglodita que hi ha obert, Si es pogués triar millor anar a un altre lloc...