0,2
0,5

509 kere bakıldı , 12 kere indirildi

yer Les Princes, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

El Mont Gerbier de Jonc és un cim bastant emblemàtic pels francesos de la regió d'Auvergne, doncs a part de ser molt estètic és on neix el Loire, el riu més llarg de França. És un cim on puja molta gent, i a dalt del cim trobarem un munt de fites. A baix a la carretera munten tot de paradetes amb productes de la regió!

Tot i que de lluny venint per la carretera impressiona una mica, la pujada no té cap complicació. És més, està totalment prohibit improvisar i sortir dels camins marcats amb fletxes blaves, doncs volen preservar l'entorn. Acostumat a anar més per lliure i per on em sembli evident, vaig fer el recorregut en sentit invers sense voler. Després a l'acabar vaig veure un cartell que també indicava en quin sentit fer-lo... Com a mínim no em vaig sortir del camí!
Hi ha un únic tram de grimpada (I grau), equipat amb una corda que fent-lo de pujada em va semblar totalment innecessària. Potser de baixada i amb terra mullat ajuda.