Magí Alsina

1,8
3,6

5270 kere bakıldı , 321 kere indirildi

yakınında: El Bruc, Catalunya (España)

Circular- Moderat
Itinerari que surt de Can Massana, visita Sant Pau Vell, puja el pas de la Portella, passar pel Refugi d'Agulles Vicenç Barbé i després va a buscar el Coll de Port, per donar la volta per darrera i poder admirar la fantàstica vista dels Frares Encantats, una de les millors vistes de Montserrat.
Després de passar per sota de la Cadireta, pugem cap a la Foradada. Aquest camí és la raó perquè hagi valorat l'itinerari com a moderat perquè hi ha trossos que és un xic aeri i també cap fer servir les mans. Però per persones habituades a muntanya, resulta fàcil.
Després, retornem al camí i arribem a Coll de Guirló i a l'aparcament de Can Massana. Fi
Una excursió completa, que dona la volta per agulles i de la que es pot gaudri d'esplèndides vistes. Del tot recomanable. Si no es va a la Foradada és apte per a tots els públics.
Que la gaudiu.

13 yorum

• Fotoğraf: Manel_49

Manel_49 21.Kas.2017

Bona camida. 5 horetes i uns 900 metres de desnivell. Molt bé.

• Fotoğraf: senderistas s.b.d

senderistas s.b.d 29.Oca.2018

Bu rotayı takip ettim  doğrulanmış  Daha fazlasını göster

Muy buena ruta y muy guapa

• Fotoğraf: gabi navarro

gabi navarro 07.Ara.2018

Gràcies per compartir aquesta ruta. El track és impecable, tota l'estona es va per bosc. Avui hi havia molta boira i no hem pujat a la foradada ja que la roca relliscava força, l'hem fet en unes 3 hores.

Magí Alsina 08.Ara.2018

Gràcies a tots dos, senderistas s.b.d i Gabi Navarro, per la valoració i els comentaris.
    Celebro que us hagi agradat la ruta.

Magí Alsina 12.Mar.2019

Hola Jesús Calero.
    La dificultat de moderat està posat pel tros de pujada a la foradada.
    Si omitiu això crec que la resta és pot fer fàcilment o sense cap problema.

• Fotoğraf: jesus calero

jesus calero 18.Mar.2019

Gracies Magi per la informació la veritat que la ruta a estat molt chula la poden fer en compañia dels mes petits de casa. La dificultat com be deies es bastant facil excepte un tros pedregos de baixada pero amb paciencia es por fer la recomanu 100×100.

Bu rotayı takip ettim  Daha fazlasını göster

Moderat per un tros de baixada pedregos la resta molt be.

Magí Alsina 18.Mar.2019

Celebro que us hagi agradat la ruta Jesús Calero.
    Gràcies pel comentari. Això és bo pels que vulguin fer-la perquè és més informació i opinions.
    I gràcies per la valoració.

• Fotoğraf: Antonio G.L

Antonio G.L 30.Ağu.2019

Hola qué tal. Cómo se accede a la Rica Foralada? Es muy complicado?

Magí Alsina 30.Ağu.2019

Hola Antonio G.L.,
    Precisament la qualificació de Moderat és per la pujada a la Foradada.
    No és complicat per algú que estigui acostumat a anar per muntanya, però crec que no és apta ni per nens ni per gent que tingui vertigen, perquè al final és un xic aèria i cal fer servir les mans.

• Fotoğraf: Antonio G.L

Antonio G.L 30.Ağu.2019

Muchas gracias.

• Fotoğraf: Quim1980

Quim1980 08.Ara.2019

Bu rotayı takip ettim  Daha fazlasını göster

L'he fet una tarda de desembre i amb la llum del sol ja caient la ruta és encara més espectacular i agradable.

Magí Alsina 08.Ara.2019

Fantàstic Quim1980. Montserrat té un encant diferent segons el moment del dia. Tenim el privilegi de poder gaudir d'una muntanya única en el món.
    Gràcies pel comentari i valoració, company.