3,9
7,8

16 kere bakıldı , 0 kere indirildi

yer Gombrèn, Catalunya (España)

Bonica sortida pels cingles d´en Tubau amb molt bones vistes
Sortim de Gombrèn per una pista d'asfalt fins a Sant Martí de Puigbò , passem al costat del mas i enfilem cap al coll de Puigbò, aquí agafem una drecera per retallar la pista i continuem per pista passant pel costat d'un faig gran i el coll del faig general. Deixem pista i anem pujant cap als cingles de Tubau passant per la Bassa de Corrubi. Molt bones vistes a banda i banda fins al Pedró de Tubau on continuem baixant una mica un altre mirador i seguim carena amb el Pedraforca al fons . Cal seguir el filat i anar baixant fins a trobar el pas de la cingleratot girant de cop a la nostra dreta. Seguim el corriol fins a les Baumes del Boixader i continuem baixant fins al rec de les Rocaines i al Torrent d´Aranyonet. Cal anar una mica en compte aquest punt doncs el camí es perd una mica , cal pujar al costat d´un filat i deixa'l per seguir per una pineda fins a trobar el camí bo que ens porta a cal Estremera i el veïnat abandonat d'Aranyonet. Cal continuar per una pista fins al trencat de les Muntades. Travessem el Mas i continuem per un camí molt bonic el Mas de la Palomera i el coll de Palomera. Ara continuem per unes marques blanques tot pujant i baixant fins al Coll de Puigbò i Sant Martí de Puigbò