Moving time  3 saat bir dakika

1,8
3,7

39 kere bakıldı , 2 kere indirildi

yer Son Servera, Baleares (España)

La ruta d'avui transcorre per camins de Son Servera. Pujam al Puig de Sa Font, a mitjan lloc es troba una font que antany va ser utilitzada per abastir a tot el poble, després seguirem cap amunt i abans d'arribar visitarem sa cova Calenta i un pic al cim 273 m. podrem gaudir de fantàstiques vistes del poble, del puig dels Molins i la costa. Després des de les antenes a la esquena del poble, seguim per un tirany i baixam fins el coll de n'Escribá , passam la barrera per camí ample i voltam a la dreta, després a l'esquerra i, tot duna a la dreta i pel un sender en rost anirem al puig de Na Penyal, un cop al cim gaudirem de la panoràmiques de cala Millor, costa dels Pins i Porto Cristo. A les nostres esquenes està el puig de Sa Font, seguim per la dreta en baixada i mig sender voltam a l'esquerra i anirem a sa balma s'Abric pasant entre figueres de moro, després seguim baixant per l'esquerra fins arribar a un radar i ja som al camí ample, agafam cap a l'esquerra fins arribar a Son Servera. Hem tingut un dia preciós i a estat un agradable passeig.
Bilişim

Es Pastoret

Escultura en record de l'epidèmia de la pest de 1820
Dini mimari

Església Nova

Església inacabada d'estil neogòtic. Fou un projecte iniciat en el 1905 i en el 1926 és va susperdre les obres debut a problemes econòmics. La obra de l'arquitecte Joan Rubió Bellver, destacat alumne i col-laborador d'Antoni Gaudí.

Camí del Puig de Sa Font

çeşme/kaynak

Font del Puig

zirve

Clm del Puig de Sa Font

Mağara

Cova Calenta del Puig de Sa Font

Kavşak

Coll de s'Escribá, passar la barrera

Girar a la dreta

Girar a a dreta

Pujada cap a Na Penyal
zirve

Cim de Na Penyal

S'Abric

És pot veure a la llunyania, a la cara nord de l'escarp de Na Penyal. Té uns cinc metres de fons per vuit d'amplada i uns dos d'alçada. tot a el seu nom, la seva boca es troba molt espuesta a qualsevol tipus de mals temps i així gariebé res abriga.