lluc vila

2,4
4,9

167 kere bakıldı , 0 kere indirildi

yakınında: Sabadell, Catalunya (España)

La ruta que em realitzat avui, un dia amb poc sol i havent plogut anteriorment. És una ruta en general bastan fàcil, on em pujat fins Togores i després em baixat per un altre costat per tornar al pavelló nord.
L'anada fins Togores l'hem fet a peu, i per tornar em anat corrent, hi ha hagut trams on em baixat per trialeres per escurçar el camí. No és gaire difícil, és apte per a la gran majoria de persones, caminant i corrent, també s'ha de tenir en compte que hi ha algun camí prohibit per anar en bicicleta.
A cada punt d'interès em afegit un comentari del lloc.
Al grup som: Branko, Marc, Carlos, Xavi, Lluc

Pont

A partir d'aquest pont comença el camí, on la major part del trajecte ens situarem al camí principal i no ens haurem de desviar.

Casa

Una vegada arribem a la casa, ens endinsem al bosc i seguirem pujant, a partir d'aquest punt ja no es pot anar amb bici.

Cova

Ens situarem tota l'estona al costat del riu, on el creuarem constantment a través dels diversos ponts que hi ha, i arribarem a un tunel format per l'erosió de l'aigua.

Torrent colobrers

En aquest punt finalitzarem el torrent de colobers i entrarem a un altre camí, on ja es pot anar amb bicicleta.

Font

Ens em desviat una mica del camí per anar fins aquesta font.

Camp

Arribant a Togores, passarem pel costat d'un gran camp d'arbres, on l'anirem vorejant.

Creu

En aquest punt ens desviarem cap a l'esquerre per agafar un camí que ens portarà fins Togores

Togores

Ermita de Togores, ja em arribat en aquest punt i a partir d'aquí comencem el descens corrent.

Torre elèctrica

De baixada em passat pel costat d'aquesta torre, on al fons ja podem començar a veure Sabadell.

Pont

Em arribat fins al punt més baix, aquí és on em arribat corrent, a partir d'aquí em tornat caminant fins al pavelló