süre  3 saat 37 dakika

3,3
6,6

175 kere bakıldı , 6 kere indirildi

yer San Agustin des Vedra, Baleares (España)

Ruta que surt des poble de Sant Agustí des Vedrà, continua per interior en vistes cap a la badia de Sant Antoni alternant camí i asfalt. Posteriorment es fa sa pujada en es Puig de can Coll, certament exigent. Després es va per carrerany fins arribar en es camí de sa Capelleta i agafar sa carretera de Benimussa. Posteriorment s'arriba a ses ruines de sa sala de festes des Festival Club, que va estar obert en es anys 70. Finalment es torna a St. Agustí per camins.

+++++++++++++++

Ruta que sale desde el pueblo de Sant Agustí, continúa por interior con vistas hacia la bahía de Sant Antoni alternando camino y asfalto. Posteriormente se hace la subida al Puig de Can Coll, ciertamente exigente. Luego por senderos se llega al camino de sa Capelleta y se coge la carretera de Benimussa. Posteriormente se llega a las ruinas de la sala de fiestas Festival Club, que estuvo abierta en los 70. Finalmente se vuelve a St. Agustí por caminos.