• Fotoğraf Serra de Galdent 2

2,0
4,1

866 kere bakıldı , 46 kere indirildi

yer Randa, Islas Baleares (España)

Una excursió matinal que recorre la petita serra de Galdent formada pels cims de Galdent (420 m), en Claret (377 m) i el de ses Bruixes (358 m), a cavall entre Algaida i Llucmajor. Aquest itinerari comença en camí de Son Marió, situat als peus del puig de s'Escolà. Per arribar-hi venint per la carretera Ma-5010 d'Algaida a Llucamjor a uns dos-cents metres abans d'arribar al Km 2, hem de voltar a la dreta. Un cop passat el tram asfaltat, podem deixar el vehicle a la vorera del camí (WP-01). Observacions: Itinerari bo de fer, discorre tot ell per camins o tiranys marcats. El darrer tram de carena fins al puig de ses Bruixes és aeri i no és recomanable per a aquells qui pateixen vertigen. És pot estalviar.
Més informació i fotografies: Blog Viaranys

09-Cruïlla

• Fotoğraf sr.riusgargallo

sr.riusgargallo 06.Şub.2020

I have followed this trail  doğrulanmış  View more

Muy buena panorámica todo el recorrido, demasiadas piedras al final