3,0
6,0

2537 kere bakıldı , 65 kere indirildi

yakınında: Teià, Catalunya (España)

Ruta circular feta durant la 9a caminada popular organitzada pel Club Excursionista de Teià. Molt suau i apta per a tothom, es pot completar amb calma en unes 4 hores.
La ruta, amb un recorregut aproximat de 13,5 km i un desnivell acumulat de 604 metres, transcorre pels municipis de Teià, Alella i Vallromanes dins del Parc de la Serralada del Litoral.
Se surt del passeig de la Riera per anar a buscar el Torrent de Can Lladó, fins al Camí de la Serra. Seguint pel vessant d'Alella, s'arriba al Turó d’en Colomer, des d’on hi ha una baixada fins la Riera de Vallromanes. El camí segueix en direcció a la Roca Foradada, a una distància de 2 km. A partir d'aquí comença un tram per bosc d’espessa vegetació fins el Coll de Forns, amb una suau pujada constant. Ja només queda el tram final de la ruta, de baixada, passant pel coll de Can Gurguí, la font del Senglar, el Torrent del Molí i de nou el passeig de la Riera, per retornar al parc de Can Godó.