Süre  2 saat 13 dakika

• Manzara

8,1

165 kere bakıldı , 12 kere indirildi

yakınında: Fierzë, Shkodër (Albania)

Ruta Nord Albània - Montenegro - Etapa 6 de 6 Fierzë - Koman 2019-08-09 8:59

Aquest estiu havia encarregat al Ramon de GIROGUIES trobar-me una opció de tresc per algun país que no hagués visitat, finalment em va proposar Albània. Aquest país el recordava dels antics passaports on deia “Válido para todos los países del mundo excepto Albania, Corea del Norte y Mongolia Exterior”. Han estat 8 dies excepcionals, dels que hem trescat cinc dies seguits i n’hem navegat un. Gràcies Ramon i equip per totes les gestions.

La sexta Etapa (deixant enrere les anteriors etapes a peu) ens porta des de Fierzë fins al final del llac artificial de l’embasament de Koman. Sembla un fiord a petita escala. Un fantàstic i tranquil final de viatge.

Com en tots aquest dies la companyonia ha estat fantàstica i el nostre guia, en David (madrileny que fa uns anys s’ha establert a Albània amb la seva família) ha estat un acompanyant imprescindible per gaudir al màxim del viatge doncs no em puc imaginar gestionar tot aquest tresc sense el seu ajut: corriols, cotxes de muntanya, mules, habitatges, menjars, fonts, ferry... especialment amb un idioma, l’Albanès, que no s’assembla a res.