9,4

3124 kere bakıldı , 12 kere indirildi

yakınında: Montcada i Reixac, Catalunya (España)

En aquesta ruta hem aconseguit enllaçar sis bons senders per Collserola en una mateixa sortida i poc temps. Alguns de pujada, un parell que són més aviat trialeres i, d'altres, corriols "singletracks" amb desnivell neutre.

Baixem pel riu Besòs a trobar-nos amb els companys, a Potosí. Des d'aquí anem en direcció cap a Torré Baró i agafem el sender que ens deixa al Coll de Canyelles, tal com vam fer el dia 100117 Serra Marina – Collserola Torre Baró Na Joana . Aquest sender, el primer del dia, té el seu punt doncs és tècnic, amb desnivell, estret, divertit...

Arribem després al Camí de les Aigües en direcció al Coll de la Ventosa i un cop passat Can Ferrer fem un bucle. Agafem un sender molt maco i tancat que ens durà per la Font de Can Ferrer i fins a gairebé Can Lloses i tornem a pujar a Can Ferrer per una pujada amb una bona pendent. Al arribar a la carena de nou trobem el terra enfarinat de la neu que cau o ha caigut a la nit.

Neu a la pista

Agafem fins al Portell de Valldaura la Ctra i després agafem la pista de nou fins al Pas del Rei i baixem el sender Pitufos. Quan arribem a la pista de Can Borrell agafem la pista que surt just al front i que ens durà pel Turó de la Torreferrera a la tanca del Patronat de la Flor de Maig. Aquí agafem el sender Pequeñín (el nom és en homenatge al company que ens el va ensenyar ;-) ) que ara mateix té un parell d'arbres pel mig però que no el fa desmerèixer. Un trencall del sender ens deixa a la pista de Can Codonyers a Can Coll i anem en direcció a la segona.

Quan arribem a dalt de la pista agafem el següent sender, el de la Font de Sant Pau. Divertit, ràpid però d'aquells que ens fa pedalar i que ens porta a Can Coll.

A Can Coll pensem que podem fer un cafè o una última baixada pel El sender del Vigia de Can Coll. La part del mig de la pujada és molt tècnica, només apta sense posar peus per als més forts i experimentats. La baixada... guau!!! Un cop abaix agafem la pista pel Torrent de Can Codina i al final baixem pel Torrent de Canaletes. La ruta finalitza a la Ctra N150.