• Fotoğraf: Dubai - Dubai Museum 2016-07-31 21:15

0,6
1,3

337 kere bakıldı , 7 kere indirildi

yakınında: Al ‘Usbij, Dubai (United Arab Emirates)

Dubai - Dubai Museum 2016-07-31 21:15

Aquest estiu hem fet un viatge de 34 dies, bàsicament dedicat a New Zeland visitant l’illa Sud i la Nord, però ens hem parat a Dubai un dia i a Sydney quatre.

La primera passejada la varem fer a la ciutat de Dubai. A l’estiu és una ciutat on, fins que no arriba la nit, la gent viu tancada dins els edificis (n’hi ha un que diuen és el més alt del mon). De dia vàrem visitar diferents indrets, però tot des de l’interior. Tan sols uns breus segons a l’exterior et deixen mig atordit, molta calor i molta humitat. A l’arribar el vespre vàrem fer un petit passeig entre l’Hotel (que precisament a finals d’agost -tot i estar en perfectes condicions- demolien per aixecar-ne un de nou -aquí tot es veu molt i molt nou-) i el Museu de Dubai, que està a la zona més antiga de la ciutat.

L’aigua de la piscina no tenia res de freda... era calenta com un SPA ;-)